בחירת אסלה תלויה לבית

חדר שירותים

סוג אסלה אחד שהפך לפופולרי בשנים האחרונות הוא האסלה התלויה, המכונה גם אסלה צמודת קיר. אסלה זו מותקנת על הקיר ללא כל מגע עם הרצפה. תהליך ההתקנה של אסלה תלויה מסובך יותר מזה של אסלה עומדת ודורש סיוע מקצועי. תהליך ההרכבה כלל עקירת האסלה הישנה, ​​הסרת הקירות ושיפוץ הקירות והרצפות. עם זאת, לאחר התקנה, שירותים תלויים מציעים מספר יתרונות על פני שירותים עומדים.

אחד היתרונות העיקריים של אסלה תלויה הוא האסתטיקה שלה. היות והאסלה אינה במגע עם הרצפה, נראה שהיא צפה ומעניקה לחדר האמבטיה מראה מודרני ומסוגנן. בנוסף, שירותים תלויים מקלים על שמירה על ניקיון חדר האמבטיה. הניקוי הופך לקל ונוח יותר על ידי ביטול החלל הצפוף והבלתי נגיש מאחורי האסלה.

יתרון נוסף של שירותים תלויים הוא שהם חוסכים מקום. מכיוון שהאסלה אינה נתמכת ברצפה, היא תופסת פחות מקום בחדר האמבטיה, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור חדרי אמבטיה קטנים יותר או חדרי אמבטיה עם שטח מוגבל. בנוסף, ניתן להתקין גם אסלה תלויה עם מיכל הדחה נסתר, החוסך יותר מקום ומגביר את האסתטיקה של האסלה. עם זאת, חשוב לציין כי שירותים תלויים הם בדרך כלל יקרים יותר מאשר שירותים עומדים. תהליך ההתקנה מורכב יותר, ועלויות נוספות כמו בנייה ועיצוב ייעודיים, עלויות חיפוי וכו' מביאות ליותר מחירים.

התקנה ותחזוקה של שירותים תלויים

התקנת אסלה תלויה מצריכה שימוש בברגים לתלייתה על הקיר, בניגוד לאסלה מקשה אחת או בסגנון P המעוגנת לרצפה באמצעות "רגליים" מחימר. תהליך ההתקנה יכול להיות מורכב ודורש מומחיות ולכן מומלץ לפנות לעזרה מקצועית. לפני שמתחילים בתהליך ההתקנה, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים, כמו זמינות מתקינים מקצועיים באזורכם ועלות ההתקנה. תהליך ההתקנה כלל את יחידת הניאגרה הנסתרת, שהייתה החלק המסובך ביותר. חשוב לבחור אסלה איכותית תלויה על הקיר של מותג מכובד כמו Bocchi כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

אחד המרכיבים באסלה תלויה הדורש תחזוקה הוא מברשת האסלה. חשוב לבחור במברשת אסלה איכותית קלה לניקוי ועמידה. ישנם סוגים שונים של מברשות אסלה זמינות, החל מברשות אסלה מפלסטיק שיושבות על הרצפה ועד מברשות אסלה מנירוסטה התלויות על הקיר. חשוב לבחור את סוג מברשת האסלה המתאימה לצרכים ולהעדפות שלכם. כמה מברשות אסלה דורשות קידוח, בעוד שאחרות ניתן לתקן עם דבק. חשוב לבחור מברשת אסלה קלה לשימוש ולתחזוקה כדי להבטיח חדר רחצה נקי.

כמו כל אסלה אחרת, אסלות צמודות על הקיר עלולות לסבול מכמה בעיות נפוצות שצריך לפתור. אחת הבעיות הנפוצות ביותר היא מנגנון שטיפה לא תקין שנגרם מהצטברות אבנית. ניתן לפתור זאת על ידי הריסה וניקוי ניאגרה נסתרת. בעיה נוספת שעלולה להיווצר היא בעיית ציפה, הגורמת למים לזרום ללא הרף לאסלה. ניתן לפתור זאת על ידי התאמה או החלפה של המצוף. חשוב לטפל בבעיות אלו באופן מיידי כדי להבטיח שהאסלה התלויה שלכם תתפקד כראוי ושומרת על רמת ניקיון גבוהה בחדר האמבטיה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *